Tevreden klanten moet je elke dag verdienen



Het geheim van de Distrilog Group Service.

De concurrentie in onze sector is groot en klanten stellen hoge eisen. Distrilog Group maakt het verschil op minstens 10 punten, die samen de bijbel van de Distrilog Group Service vormen:

  1. door het behalen van vooropgestelde KPI's;
  2. door een horizontale bedrijfscultuur en een open communicatie;
  3. door geregeld operationele meetings te houden zodat actiepunten worden opgesteld en opgevolgd;
  4. door in te zetten op informatietechnologie als ruggengraat van moderne logistiek;
  5. door sterke standaardformules te combineren met flexibele antwoorden op bijzondere vragen;
  6. door logistieke vraagstukken te kaderen in een bredere context (operationeel, tactisch en strategisch);
  7. door werknemers goed op te leiden en te motiveren;
  8. door een stabiel management (operations, hr, sales, directie,…);
  9. door marktconforme prijzen te hanteren;
  10. door maatschappelijk verantwoord te ondernemen (groene logistiek, regelmatige vernieuwing van het wagenpark, respect voor economische en sociale regelgeving).
     

Wij staan klaar
om u te helpen

mail of bel
+32 (0)3 897 19 90

Wij staan klaar
om u te helpen