Productie standaardiseren én aangepaste verpakking in de winkel?



Een gemakkelijke oplossing dankzij interne Value Added Logistics

Er was altijd al een delicaat evenwicht tussen de behoefte aan standaardisatie in de productie en de wil om elk specifiek klantsegment rechtstreeks te benaderen door de marketing in de winkel aan te passen.
Omdat de consument een aangepaste benadering verwacht en u de verkoop wilt stimuleren, is het logisch om naar een specifieke aanpak van uw doelgroep te streven. De vraag is natuurlijk: hoe doet u dit zonder dat de productiekosten de hoogte ingaan?

Het antwoord op deze vraag is nu net waarom Distrilog Group ervoor koos haar Value Added Logistics uit te breiden met 2.500 m² en 90 contractverpakkers in het centrum van onze campus in Breendonk.
Deze uitbreiding vergrootte de ruimte, de mogelijkheden en de flexibiliteit van de Group die nu een totale capaciteit van 7.500 m² en meer dan 240 contractverpakkers telt.

Dankzij VAL draait u een gestandaardiseerde productie, maar kunt u de basisreferenties aanpassen wanneer dat voor de markt nodig is. Door die aanpassingen uit te stellen, worden uw voorraadniveaus op een directe en positieve manier beïnvloed zonder dat u daarbij aan flexibiliteit inboet.

Door deze activiteiten intern uit te voeren en met sociale partners samen te werken, biedt Distrilog het extra voordeel van voortdurende traceerbaarheid in ons WMS en een minimale ecologische impact.

Met andere woorden, een eenvoudige logistieke oplossing voor een steeds ingewikkeldere strategie voor marktbenadering.


Wilt u te weten komen hoe wij u kunnen helpen om de consument beter te bereiken? Contateer ons dan om dit te bespreken of om onze mogelijkheden te leren kennen tijdens een bezoek: sales@distrilog.be or +32 3 860 00 86
 
 

Wij staan klaar
om u te helpen

mail of bel
+32 (0)3 897 19 90

Wij staan klaar
om u te helpen